maandag 31 maart 2008

Hallo,
Nou ik zelf internet heb en soms niks te doen ga ik meer plaatsen, hebben jullie ook weer wat te doen.. Nou het isnog steeds lekker weer en we hebben gister lekker buiten geborreld. De hele dag vliegen er vliegende vissen onder het schip vandaan en die zweven dan tot wel 50m ofzo, dat is wel leuk om naar te kijken, lekker in de zon het schip vaart zelf ook wel.. Ik loop nou mn wacht van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds met een uurtje pauze om 12 uur om te eten. Wel relax zo. Vanacht gaat de klok weer een uur terug geloof ik dus dan hebben we 4 uur verschil met jullie (utc-0200) Nouja dat was het wel want zoveel doe ik niet op een dag, beetje muziek luisteren, boek lezen en ik heb vanmiddag een zonsbestek gemaakt maar ik kwam erop uit dat de GPS er 7800nm naast zat. Dat zal wel niet kloppen dus, morgen maar weer.
We zitten nu op:
10-16N
24-07W
Koers: 205
Vaart: 15,1 kts
groet,
Ruben

2 opmerkingen:

ティム zei

Hi Ruben,

Bedoel je ernaast zitten 7800 nautical miles? Dan zit je naar mijn idee aan de andere kant van de wereldbol?! Of bedoel je wat anders?
Leuke filmpjes, ga zeker vaker op je blog kijken.

Groetjes Ton Janson

Anoniem zei

je nadert de 0 - 0 N ....

pappa