woensdag 2 april 2008

Neptunus

hee iedereen,
Nou we zijn over de evenaar heen. Neptunus en zijn helpers kwamen aan boord en we zijn gedoopt. We weden eerst met zn alle opgesloten in een heet zweterig hok. Daar werden we per 2 opgehaald en naar het achterdek geleid. Eenmaal daar werden we ingesmeerd met scheerschuim en moesten we een ladder met daaraan twee vaten water dragen. Daarna kregen we een opscheplepel curry te eten en moesten we doorlopen naar een man met een bezem die ons ging wassen. Als je schoon was moest je met je hoofd in een bak zoutwater en tilden ze je benen op zodat je er goed inzat en mocht je doorlopen naar de man met de brandslang die je afspoot. Dan ben je er bijna en we moesten naar Neptunus op zijn troon, op je knieën en zijn voeten ingesmeerd met mosterd kussen. Dan las hij je nieuwe naam voor en was je gedoopt. Ik heet vanaf nu Barramundi, voor iedereen die weleens Rex Hunt kijkt, die weten wat dat is.
Nouja Arjo heeft zich ook nog laten scheren, ik niet want dat gaat me te ver. Hijs nu helemaal kaal...
Daarna kregen we een oorkonde waarin staat dat je bent gedoopt, die moet je bij je hebben anders moet je weer..
Nou het was wel heel leuk allemaal, ben blij dat we het gehad hebben.
Groet,
Ruben

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahahaha!! Ben toch blij dat je niet bgeschoren bent, het leven is tenslotte 1 bos haar!
Liefs Mariëtte

Unknown zei

Hey leuk hoor om deze blog elke dag door te lezen op nieuwe dingen.Zo eindelijk de evenaar voorij,wie was neptunis bij jullie.
gr heleen

ティム zei

Nou Barramundi, ben je een echte zeeman ;)

Bob zei

Yibbedie yibbeda!

Klinkt goed pik! Binnenkort zijn wij ook de pineut. Ben de evenaar al overgeweest, maar deze tweede keer komt neptunes ook langs.
Waarschijnlijk ben je onze koers al gekruist. Wij varen nu richting west naar de oostpunt van brazilie (racife). Dan richting nw naar Curacao.
Ik weet trouwens zeker dat arjo er niet uitziet met z'n kale harses, ik zie het voor me, hahahah.

ROLLATER,
Bob

Anoniem zei

Ik zie er nog steeds Sexy uit hoor, Bob!
Veel plezier met Neptunus, is een hele ervaring :-)