vrijdag 11 april 2008

Weer een tijdje weg

Hallo,
nou we zijn weer een tijdje weg uit Rio en het is nu koud (12 graden) dus ik heb mijn trui weer aan. Wel raar, gisteren nog op blote voeten in alleen een zwembroek op dek gestaan en nu in een trui enzo. Voor ik wakker was vanochtend waren er dolfijnen gezien, kleintjes (1m ongeveer) maar een stuk of 100 à 200, ik heb ze op een filmpje gezien.. Vanmiddag zag ik een spuit van een walvis, maar heel ver weg en maar een paar keer. Ik ben nu bezig met reisvoorbereidingen maken voor de verschillende landen hier waar we moeten melden etc. en tegelijkertijd vervang ik de lekke brandslangen, eerst testen en dan verwisselen. Het is wel leuk, ben lekker bezig. De pauzes zijn ook gezellig en Dirk en Piet ook dus dat is mooi.
Ik heb wer nieuwe foto's op mn hyve staan van Rio. arjo en Piet hebben ook mooie foto's daar kan je ook wel ff kijken. Het is echt een rage hier, hyves. Iedereen doet het, wel grappig.
Nou dat was het wel weer, de groeten aan iedereen,
Ruben

Geen opmerkingen: