donderdag 13 maart 2008

Hallo

Hallo iedereen,
Tijd niks meer laten horen geloof ik. Het was weer storm maar nu is het lekker en liggen we weer te vissen. Er zijn hier nog maar 2 PP schepen, de rest is scandinavisch. De laatste dagen waren best druk. Er ging een hele grote elektromotor stuk toen ik hem starte en daar zijn we een dag mee bezig geweest (had ik dat al geplaatst?) net belde de schipper naar beneden dat er misschien een lijn in de schroef zat. We hopen nu heel erg van niet, want dat zou kut zijn aangezien we geen duikuitrusting aan boord hebben. Nou het leven is verder gewoon goed. We eten alleen elke dag 2x aardappelen en die komen nu echt heel erg mijn neus uit. Gewoon echt het smerigste eten elke dag 2x, nooit wat anders, nja heel incidenteel.
Laat snel meer horen,
Groet,
Ruben

1 opmerking:

Bob zei

Hey Ruub,

Hahaha, ouwe aardappel-freak.. Lekker he? Ik eet hier elke dag vis, nenenenene:P

Nee man, jij hebt ook altijd leuke berichten. Tjek je de mijne wel eens?

Rollater,
Bob