zondag 30 maart 2008

tijdverschil


hallo,
Hier alles goed, onze klok is sinds vanacht weer een uur terug gezet, tijdens onze wacht =(
Ik begrijp dat he tbij jullie nu zomertijd is en er is dus een tijverschil van al 3 uur. In de machinekamer gaat alles goed. Beetje opruimen en dingetjes maken. Mocht laatst helemaal zelf een supleerpompje voor het koelwater maken en dat is uiteindeljik (3 liter water verder) gelukt. Het is erg heet en wordt steeds heter. Het zeewater is nu 21,2 graden en nu (0300 utc-0100) kan je gewoon zonder T-shirt buiten lopen (uit de wind) erg lekker dus. Alle matrozen zijn verbrand omdat die de hele dag aan dek werken.
Ik hoorde dat we over 8 dagen in Rio zijn. Ik vraag het me af want gister waren het er nog 11... De evenaar komt er dus ook aan, weet niet precies wanneer.
Morgen wisselen Arjo en ik. Dan ga ik dus naar de brug, lekker weer een dagwacht. Dit was ook wel relax (1200-1600, 0000-0400) omdat ik dan 's middags vrij was. Maar ff een goede nacht is altijd goed.
Afgelopen avond hebben we weer geBBQt endat was lekker maar iedereen was na een uurtje al weg.. daarna nog ff naborrelen bij de schipper dat was ook wel leuk maar ik kon natuurlijk niet borrelen want ik moest 12 uur weer op...
Nou laat snel weer wat horen,
Groet,
Ruben

Geen opmerkingen: