vrijdag 28 maart 2008

internet

Hee iedereen,
Deze plaats ik zelf want we hebben internet, heel traag maarja. Wel luxe. Jullie kunnen dus ook naar mijn hotmail mailen. Dat is misschien makkelijker. Als het internet wegvalt wordt het weer skyfile.. We zien wel. We hebben gisteren in Las Palmas gelegen en een nieuwe (oude) 1e machinist aan boord, aardige vent. Jammer dat Jan weg is want hij was ook heel aardig en goed. Nu zijn we weer onderweg naar Rio is het geloof ik of Montvideo dat weet ik niet. In iedergeval is het bloedheet, vooral in de machinekamer, veel water en misschien later ook zouttabletten tegen de stokerskrampen, nu nog niet hor. Straks over de evenaar en dan de doop door Neptunus en weer een BBQ. Vorige was ook erg leuk, lekker weer aan dek in het zonnetje en daarna de bar in om het af te sluiten =)
Nou ik laat wel weer wat horen als er weer wat gebereurt,
Groet,
Ruben

Geen opmerkingen: