woensdag 18 november 2009

All my bags are packed I'm ready to go

Update:
Mijn vlucht gaat 19 november (1800?) van New York (JFK?) naar Amsterdam, daar 4u wachten en door naar Kuala Lumpur wat, mijn inziens, toch wel de stad met een van de meest exotische namen is en
ongeveer de verste bestemming ter wereld vanaf New York. 13u tijdsverschil de verkeerde kant op en niet te vergeten, de tijd dat ik achter elkaar niet mag roken.
Beetje jammer allemaal maar er is ook licht. Het is daar namelijk warm en er zijn geen Yankees, wel fanatieke moslims.
Het eerste deel (naar Nederland) vlieg is samen met de pompman (Karel) die naar huis gaat, (en tegelijk met mij aan boord is gekomen) gezellig samen stoppen met roken voor de eerste uren.. Daarna mag ik alleen verder slapen.
Dit is allemaal nog steeds een plan en elk uur verandert er wat de laatste tijd, dit is echter wel een redelijk vast plan met vluchtgegevens dus wie weet gaat dit hem worden, mn tassen zijn al gepakt in ieder geval.
Of ik vandaag (woensdag) al van boord ga en een hotel krijg of morgen ga weet ik niet en hangt af van hoe laat de steiger vrij is. Het is een heel klein partijtje lossen hier dus we liggen maar 8 tot 10u voor de kant. Misschien was dit dus mn laatste dag/nacht aan boord.
tot later,
waarschijnlijk vanaf een ander schip dus niet meer naar de sypress mailen svp, ik laat hier wel een
nieuw adres weten als het zover is.
groet

Geen opmerkingen: