maandag 5 oktober 2009

"Spetter, pieter, pater,...

Inmiddels weer een paar dagen op de min of meer open zee (Florida, Bahama's). Erg lekker weer gehad tot nu toe, dit weekend goed uitgerust op het schavotje in de zon met een boekje. Erg lekker. Vanavond weer BBQ dus hopen dat het nog even zo blijft.
Verder is het erg gezellig in de bar, we kijken geen tv meer (buiten bereik en andere bemanning) maar zitten des te meer aan de bar. Vanaf donderdag elke avond tot een uur of 1. Vanavond wat rustiger aan maar.
Ben sinds 1 oktober chief barman (eigelijk de enige maar aangezien de kok ook chief cook heet..)wat inhoud dat ik hem bij moet vullen en moet bijhouden wat iedereen drinkt en wat er nog in de store staat. Is wel leuk werk eigelijk, weer eens wat anders. Wel gevaarlijk want als er geen koud bier in staat hang je. Maar dat zit wel goed. Mn koosnaam is 'de spons'
omdat ik al het bier om me heen opzuig, nou valt dat allemaal wel mee maar de kapitein heeft bedacht dat ik veel drink dus dan is dat zo.
Tussen mij en Jana is het wel een beetje over en ik weet net zoveel als jullie dus vraag maar niet.
ETA Antwerpen is 14 okt.
Plezier daar nog,
groet

1 opmerking:

Lotte zei

Jeej ik heb je blog gevonden!
Klinkt allemaal heel erg cool wat je aan het doen bent, is weer eens wat anders dan elke maandag kroegquizen.. Hier gaat alles zijn gangetje. Ik woon nog steeds in Haarlem(!), heb nog steeds geen stage gevonden en werk nog steeds af en toe in het rijkeluisopvanghuisterduin. Hoop dat alles goed met je gaat en dat je ons niet te erg mist ;)
Wanneer kom je weer terug? Veel plezier en ahoy!

Lot! XX