vrijdag 16 oktober 2009

Sitting on the dock of the bay

Hallo,
Nu typ ik hier ook een keer zelf, we liggen in Antwerpen van-alles-en-nog-wat te lossen en laden. (in de machinekamer krijg ik hier niet veel van mee)
Maar ik Antwerpen hebben ze dus een draadloos netwerk over bijna de hele haven wat gratis is voor zeevarenden. Wel relax, net 200 mailtjes verwijdert en ben weer een beetje op de hoogte. (DSB enzo) Dat we nu internet hebben betekend niet dat we dat morgen ook nog hebben dus gelieve gewoon naar sec@sypress te sturen.

Volgende week vertrekken we naar Rotterdam om daar de rest te lossen en d'r weer af te toppen voor de US. Geloof dat NY deze keer wél op het programma staat dus dat is weer wat anders. Zal wel ver buiten de stad zijn maar kan hem evengoed weer van m'n lijstje halen.
Niet zoveel verandert sinds het laatste bericht, werk nog steeds lekker mee en heb het nog wel naar m'n zin. In de haven natuurlijk altijd wat meer drukte, maar nu komen ook de vrouwen en familie van de heren aan boord wat ook wat meer gezelligheid. In mijn huidige situatie brengen verliefde stelletjes alleen wat mindere gevoelens boven en met vrouwen aan boord veranderen alle gesprekken. Van lange stiltes (in je glas blijven kijken, vooral in je glas blijven kijken) tussen zinnen over het ontslag naar een hoop gelul wat niet eens over het ontslag gaat.
Vandaag kwam ook de nieuwe kapitein aan boord. Lijkt me een aardige man in de eerste minuten dat ik hem zag. We gaan het meemaken.
Nou tot Rotterdam en anders december of februari,
Groet,
Ruben

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha die tarzanharryruben. Hier op de dijk gaat het uitstekend, maar het is wel een beetje stil sinds iedereen is gaan varen. De blogjes doen ons goed.
Liefs, mama van Merel.