dinsdag 11 augustus 2009

Vertrek

Hallo allemaal,
Na een jaar gewoon weer op school zal nu mijn 2e stageperiode zich aandienen. Deze zal ik volbrengen abv de MT Jo Sypress: http://www.jotankers.com/FleetList/JoSypress/tabid/86/Default.aspx
Morgen (12-08-'09) zal ik in Rotterdam aan boord gaan waarna we vrij snel zullen vertrekken richting de wijde wereld. Mijn e-mail adres aan boord zal zeer waarschijnlijk anders zijn dan mijn normale adres aan de wal en om deze reden verzoek ik jullie geen mails meer te sturen tot mijn adres aan boord bekend is.
Tot februari!

1 opmerking:

merel zei

Hey dude.. heb je net een mail gestuurd (oeps) :P
misschien kan je vandaag nog net even kijken.. Hoop dat het goed gaat!
voor de zekerheid nog een keer mijn mailadres aan boord mv.metsaborg@wagenborg.com
het is geen persoonlijk adres dus als je m'n naam in het onderwerp kan zetten weet ik dat het voor mij is.
Je hebt trouwens vasst mijn blog gelezen dus dan heb je mn mail adres ;)