zaterdag 15 augustus 2009

aan boord 12 augustus 2009 Rotterdam

'Aan Boord'
'Beste allemaal,
Woensdag ben ik vertrokken naar Rotterdam om aan boord te stappen van de Jo Sypress. Mooi schip met aardige mensen ben ik inmiddels achter, ook heel anders dan een visser..
We zitten hier met 3 stagaires die me een beetje wegwijs maken, daarnaast loop ik mee met de Marof (half stuurman, half machinist) die erg veel en goed uitlegt.
Op het moment liggen we nog steeds in Rotterdam. Gisteravond verhaald naar de Esso terminal om cyclohexaan(?) te laden en zaterdagochtend vertrekken we waarschijnlijk al naar Amsterdam om BTX te laden. Daarna verlaten we Nederland en Europa voor de Verenigde Staten en daarna zijn er voor zover ik weet nog geen plannen.
Ik zal wel af en toe wat laten horen,
Groet'

Geen opmerkingen: