donderdag 21 februari 2008

Weer een paar dagen

Hee,
We hebben laatst netten gekregen van de Margiris. Dat was leuk want de zon scheen en iedereen was aan dek om te zien hoe ver het kanon (8barluchtdruk) schoot. Dat viel wel wat tegen maar gelukkig kon de Margiris wel ver genoeg schieten. De eerste keer ging het mis omdat de lijn brak maar de 2e keer konden we de netten aan boord nemen. Nu hebben we een helemaal goed net maar nog steeds geen reserve omdat het andere net niet past. Dat leg ik andere keer wel uit. Thuis. We vangen meer vis, destores zijn opgeruimd maar ik loop nog wel gewoon een dagwacht. Dat is gezelliger omdat ik dan samen met Arjo films kan kijken. Gisteravondhebben we in de kapitein's hut met de 1e stuurman the world's fastest indian gekeken. Dat was ook leuk. 's nachts wordt ik wakker gemaakt om te halen (+-3u tot 4u) en dan slaap ik 's ochtens wat langer uit. (10u)Het eten is niet zo goed. Elke dat tussen de middag aardappelen, groente en vlees en 's avonds iets van rijst ofzo. Maar je moet oppassen dat je niks rauws eet en ziek wordt.Volgende reis nieuwe kok dus dat beloofd wat.
tot snel,
Ruben

Geen opmerkingen: