woensdag 27 februari 2008

Thuis

He iedereen,
gisteren waren we dus een dagje in ijmuiden en werd ik opgehaald door Suzanne en mn opa. Thuis was ik de hele dag alleen met Suzanne en hebben we lekker bijgepraat enzo. Om 7u moest ik weer aan boord zijn maar toen we daar aankwamen werd dat 9uur en 10uur was ook niet erg dus zijn we (ik, Suzanne en mn moeder) uit eten gegaan in 'de kop van de haven', leuk.
Daarna weer afscheid genomen en weer aan boord gegaan. Rond 12uur voeren we weg met 2 slepers weer de haven uit en het ZW in. We zitten nu weer in het kanaal en het is lekker weer maar daar merk ik niks van want ik zit deze reis in de MK. De mensen hier zijn nog relaxter dan op de brug. Zit nu alweer alleen in de controlekamer en moet bellen als er een alarm is. Ow het aankomen in IJmuiden was heel mooi trouwens. Je ziet 3 weken helemaal geen land en dan kom je bij IJmuiden aan en dan staat je vriendin daar op de kade te wachten. Niks mooiers in de wereld denk, maar dat komen we dan vanzelf tegen. =) Over 2 weekjes weer thuis en dan liggen we 3 a 4 dagen. Dat is helemaal lekker.
Nou tot de volgende keer,
Groeten Ruben

3 opmerkingen:

ティム zei

Awh, istie weer op 't vaste land, weten we er niks van! Volgende keer wel even al je verhalen komen vertellen in het koffiehuis hoor!

Bob zei

Goeie shit, ruub!

Lekker vaak aan land jij, en nog wel ijmuiden ook. Logisch natuurlijk. Ik kan hopelijk ook 1 keer aan land komen...
Groeten vanaf de SE-atlantic (off angola),
Bob

p.s.: al wat gehoord van gissie?

Anoniem zei

Hé zeebonk, heb je genoeg Fisherman's Friend aan boord?
Groeten: caro&niels.