woensdag 16 december 2009

I feel so broke up..

Hallo,
Vandaag van een trap aan dek gegleden (olie) en daarbij op mn rechter elleboog gevallen. Daar heb
ik echter geen last van, maar mn linkerarm doet het niet meer goed. De spieren/gewrichten in mn
schouder willen niet meer doen wat ik opdraag, beetje vervelend wel, heb er wel een massage van
de kapitein aan overgehouden die even ging kijken maar niks vond.
Vanochtend nog wel aan dek kunnen werken, pijnstillers doen wonderen.
Verder gaat het hier allemaal prima hoor, lekker weer nog steeds en genoeg te doen, het gaat alleen
allemaal heel langzaam, afrikaans tempo zeg maar..
Nu liggen we phosphoric acid te laden, dat is ander spul dan de white phosphoric acid die we voor
coca cola uit Rotterdam naar Savannah brachten. Dit is namelijk nog niet schoongemaakt en is dus
niet in voedingsmiddelen geschikt, waarvoor wel weet ik ook niet, het is in ieder geval niet echt
schadelijk want het sprayde eergister over me heen en ik heb er geen last van.
Na de phosphoric gaan we weer naar buiten om de overige tanken te wassen, daarna weer naar binnen
om hexene-1 en octene-1 te laden, dan kaapstad om nog wat palmolieën te lossen en dan oversteken.
Vandaag gaat ook de andere leerling naar huis samen met de 2e WTK. Nieuwe 2e lijkt me een aardige
man en ik ben de laatste leerling dus mag nu tot het einde de bar doen.
veel schaatsplezier,
tot later,
Ruben

Geen opmerkingen: