donderdag 1 april 2010

Not to die but to be reborn, Away from the lands so battred and torn

Hallo,
Misschien weet je het al maar ondertussen zit ik weer op een boot. Een ro-ro (roll on-roll off, autoboot dus)van Wagenborg. Het schip heet de Balticborg en is ongetwijfeld te vinden op het internet voor wie daar interesse in heeft.
Ik ben op 31 maart opgestapt in Terneuzen, dit was 's avonds en Merel bracht me en mocht een nachtje logeren. Komt dat dek mooi van pas want daar kan je je auto dan parkeren.
Vandaag (1 april) vertrokken naar zeebrugge waar we aan het einde van de middag aankwamen en 's avonds weer weg zullen gaan richting Zweden. Wat er daarna gebeurt is voor mij nog een raadsel maar wel weet ik dat we een rondje van 2 weken varen en dus over 2 weken min 1 dag weer in Terneuzen zullen liggen.
Voorlopig loop ik alleen in de machinekamer mee ivm mijn afstuderen. De bedoeling is dat ik dat in 30 dagen gedaan heb en dan dus weer eraf ga. Dan zit ik ook aan mijn volledige stagetijd.

tot in mei,
Vrede

Geen opmerkingen: